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Pasatiempos electrónicos y juegos gratuitos online que ejercitan la mente.

CRUCIGRAMA EN INGLÉS N° 92

 
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HORIZONTALES

1: Near or at the side of. The material which forms the trunks and branches of trees. The masculine third-person, singular personal pronoun. 2: Uncommon. Make mention of. 3: Zones. An unpleasant emotion caused by the threat of danger, pain, or harm. 4: Emit a sudden, sharp cracking sound. A salutation or greeting. 5: The nineteenth letter of the English alphabet. Relating to society or its organization. The eighteenth letter of the alphabet. 6: Tonne. At the highest part of something. 7: An adult human male. You and me. The ability to use words in a clever and humorous way. 8: Short for Internet Protocol. The space or position at the back of something or someone. To move or travel somewhere. 9: A consonant. The lowest part. The symbol for oxygen. 10: The past tense of draw. A bargain, transaction, or agreement.

VERTICALES

1: A bright yellow metal made from copper and zinc. The faculty of consciousness and thought. 2: Tell a long or implausible story. An instrument for cutting a threaded hole in a material. A consonant. 3: A cause, explanation, or justification for an action or event. To exist or live. 4: An object or instrument used in fighting. A number of people or things in a more or less straight line. 5: Vowel. A consonant. A consonant. Soaked. 6: An agent noun suffix. An informal word for hello. Put food into the mouth and chew and swallow it. 7: Win a victory over someone in a battle or other contest. A wand or staff as a symbol of office, authority, or power. 8: A man or boy. A first person singular pronoun. 9: To restore or be restored to health. A large pink, brown, or black farm animal with short legs and a curved tail, kept for its meat. One. 10: The state or condition of being wrong in conduct or judgement. A thing used to help perform a job.

¿Cómo se juega?

  • Para introducir letras selecciona antes la casilla haciendo click sobre ella.
  • Sólo se permite introducir letras. Una en cada casilla.
  • Cuando escribes una letra automáticamente se posiciona en la casilla siguiente para tu comodidad. La casilla siguiente es la que está a la derecha, si están seleccionadas las definiciones de las palabras horizontales, o la que está debajo, si están seleccionadas las definiciones de las palabras verticales.
  • Puedes utilizar las teclas de dirección del teclado para moverte por la cuadrícula del crucigrama.
  • El botón "Comprobar errores" sirve para verificar si cada casilla tiene la letra correcta. Aquellas que son incorrectas apareceran temporalmente indicadas en rojo.
  • El botón "Limpiar casillas" sirve para borrar el contenido de todas las casillas automáticamente y volver a empezar.
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